Om

Kort om Nexø Kajakklub

Nexø Kajakklub blev stiftet d. 4. juli 1990 og har i dag ca. 40 medlem- lemmer i alderen fra 20-80 år. Sporten kan dyrkes på mange måder, men vi baserer os primært på motionsroning, naturoplevelse og fæl- lesskab. Nexø Kajak Kklub er medlem af DGI . Vi holder til i klubhuset på Stenbrudsvej 2 i Nexø. Her har vi opholdsrum med køkken, om- klædningsrum med brusekabiner og bådehal til kajakker og grej.

Efter aftale med bestyrelsen er det muligt for gæster at overnatte i klubhuset, hvis man er medlem af en ro- eller kajakklub og ankommer fra søsiden i kajak eller inrigger (f.eks. på vej rundt om Bornholm). Det koster 25 kr. pr. mand pr. nat.

Vort hjemlige rovand mod nord læs her

Vort hjemlige rovand mod syd læs her

Særlige bornholmske forhold læs her

Kystnær overnatning på Bornholm se kort her